Tuesday 27 March 2018

SELAMAT TINGGAL SENGGUGUT. TERIMA KASIH GANJA!!

MANFAAT GANJA BUAT WANITA.

TAMPON GANJA MELEGAKAN SENGGUGUT.
TERJEMAHAN: IBNU TOHIR

Berita baik buat para wanita; tampon ganja sudah sampai! Sebuah syarikat bernama Fiora baru-baru ini mencipta tampon ganja sebagai langkah membantu wanita menangani masalah kesakitan terlampau akibat senggugut yang kerap terjadi. Kini ianya sudah dipasarkan untuk umum.
Tampon tersalut ganja ini mengandungi THC dan CBD ( 2 kannabinod aktif yang utama dalam ganja), yang membantu melegakan kesakitan, membekalkan otak dengan bahan-bahan kimia penyebab keseronokan serta melembut dan menenagkan otot-otot dan juga saraf-saraf. Kebanyakan wanita yang mencubanya mengatakan ianya membantu menghadapi saat menakutkan iaitu kitaran waktu haid.
Diakui dan difahami, untuk mendapatkan tampon ganja ini bukanlah suatu perkara yang mudah. Untuk membelinya, anda perlu berdaftar dengan Fiora's Collective – dan bergantung negeri mana anda tinggal, anda mungkin perlu sertakan permohonan bersama surat rujukan pakar. Ia pun bukan sesuatu yang murah. Sekotak yang mengandunggi 4 unit berharga AS$44 ( iaitu AS$11 setiap satu).
Tapi kan... ianya mungkin berbaloi kalau bermakna anda tak perlu meringkuk seperti bayi selama seminggu setiap bulan.
Bila lagi di Malaysia???

No comments:

Post a Comment

Kutipan Cukai USD 30 juta Hanya Dalam 6 Bulan Pertama-Ganja Membantu Ekonomi Tempatan

FORBES ; NEVADA PEROLEH USD30 JUTA DALAM KUTIPAN CUKAI GANJA PADA ENAM BULAN PERTAMA JUALAN Oleh  Mona Zhang Terjemahan Ibnu Thohir ...